  • Data: 2004-08-20 14:10:29
    Temat: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok. jest to nieprawda, macie rację, jeżeli chodzi o osoby
    > w odpowiednim wieku (15 lat :(( )
    > Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    > że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    jest swiadome i wieku 13 lat,
    dla mnie to bylo po prostu chore gdy w programie Pod napieciem mowili
    o wykorzystywaniu seskualnym 13 latki przez trenera, biedna dziewczynka
    ktora
    nie wiedziala co robi. (podobne zdanie mialy jej rowiesniczki, jest to nie
    mozliwe
    zeby dziecko w tym wieku nie wiedzialo tego, chyba ze jest uposledzone)
    Ktos wie moze jak sie dalej to potoczylo?

    [chodzi mi tu o sam fakt ze ona nie zdawala sobie sprawy z tego co robi!!]

    Jestem ciekawy co bys zropbila gdyby 16 latek zabil Twoja corke.

    > Masz przyjemność w oglądaniu nastolatek uprawiających seks?

    jak cholera.

    P.