  • Data: 2010-04-27 11:49:59
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hr65vs$6g1$1@news.onet.pl...

    > ZUS to nie jest Straszny Sąsiad, ale bezosobowa instytucja
    > reprezentująca obywateli. Jeżeli ktoś działa na szkodę obywateli, to nie
    > powinno być na to zgody.
    >
    > Gdzieś w sąsiednim wątku dyskutowałem z Liwiuszem o ordnungu w szwecji i
    > niemczech. I to jest właśnie idealny suplement -- polacy są nastawieni
    > na ciulanie się nawzajem i jeszcze uważają to za Szczyt Mondrości.

    Dziwisz się, bo ja nie ?
    Od czasu, kiedy ZUS chciał mnie okraść blokując mi moje pieniądze, łamiąc
    przy tym ustawę oraz kilka punktów postępowania administracyjnego, dla mnie
    ta instytucja będzie instytucją złodziei, brakorobów i nieuków.
    Uważam, że taki stwór jak ZUS powinien zostać zlikwidowany, bo poza
    okradaniem obywateli nie przynosi żadnych korzyści.