eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pyt] przekazanie licencji na potrzeby (...) - jak rozumieć? › Re: [pyt] przekazanie licencji na potrzeby (...) - jak rozumieć?
  • Data: 2007-10-16 09:49:56
    Temat: Re: [pyt] przekazanie licencji na potrzeby (...) - jak rozumieć?
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cyberpunk napisał(a):
    > Czy oznacza to, że nie mogę już samodzielnie publikować zdjęcia, czy, jak
    > myślę, mogę robić to sam bez ograniczeń, gdyż udzieliłem licencji _tylko_ na
    > cele promocji, a nie w ogóle?

    Zgadza się. Dopóki nie dokonujesz *przeniesienia* praw (licencja
    wyłączna) możesz sobie robić z tymi zdjęciami co chcesz: grozi ci
    najwyżej wurzucenie z konkursu (np. jeśli warunkiem jest, że mają być
    nigdzie nie publikowane wcześniej: nie czytałem całego tego regulaminu,
    ale to często spotykany wymóg).

    R.