eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pyt] Sprzedaż samochodu bez zgody współwłaściciela i nie tylko › Re: [pyt] Sprzedaż samochodu bez zgody współwłaściciela i nie tylko
    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pyt] Sprzedaż samochodu bez zgody współwłaściciela i nie tylko
    Date: Fri, 10 Jun 2005 16:48:35 +0200

    > prawne może wyciagn?ć wobec ojca jeżeli:
    > 1. Na umowie kupna- sprzedaży był tylko jeden wła?ciciel,

    Wg mnie urzad nie powinien pozwolic na rejestracje takiego samochodu.
    Jesli juz sprawa jednak zostal przeprowadzona, to mozna sie domagac
    polowy kwoty, ale niestety tylko na drodze cywilnej.

    > 2. -//- było dwoje współwła?cicieli, ale podpis kolezanki został podrobiony?

    To juz sprawa karna, trzeba zlozyc zawiadomienie o popelnieniu
    przestepstwa w prokuraturze.

    --
    Krzysiek, Krakow