    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: publikacja zdjęć na Nasza-Klasa
    Date: Wed, 06 Aug 2008 09:35:48 +0200

    zkruk [Lodz] pisze:

    > jeśli moje zdjęcie ukaże się w gazecie bez mojej zgody - skarżę gazete... i
    > nie obchodzi mnie że jakiś inny fotograf wcześniej sobie je skopiował i
    > podpisał się pod nim - to gazeta odpowiada za to co publikuje - więc to ich
    > skrażę...

    IMHO skarżyć trzeba tego, kto jest odpowiedzialny za zamieszczenie
    zdjęcia. Na stronie gazety odpowiedzialnym jest wydawca gazety. Na
    naszej-klasie odpowiedzialny jest konkretny użytkownik. Tak samo jakby
    założył sobie stronę www gdzieś na republice czy innej interii, to onet,
    czy interia nie odpowiadają za to, jakie zdjęcia zostaną zamieszczone
    przez ich użytkownika.

    Oczekujesz teraz, że nasza-klasa przeprowadzi postępowanie
    wyjaśniające kto jest autorem zdjęcia. Myślę, że bardziej odpowiednim
    będzie do tego sąd.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz