  • Data: 2005-01-26 22:12:58
    Temat: Re: publiczne prawo notarialne; notarialne świadectwo
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 19:37:59 +0000 (UTC), jakub_tr <j...@o...pl>
    napisał:

    > Witam! Dostalem maila o wygranej w Hiszpanii, w którym napisane jest, że
    > aby
    > pieniądze mogły opuścić kraj to potrzebują PUBLIC LAW NOTARY (publiczne
    > prawo
    > notarialne jak sądzę) i wtedy będą mogli dokonać wpłaty na moje konto.
    > Chciałem
    > się dowiedzieć co to jest, jak to wygląda itp. Dziękuję.Wysłałem im mój
    > adres
    > zamieszkania oraz nr konta to odpisali mi, że dane otrzymali, tylko muszę
    > skontaktować się z "claim agent" (prawnikiem?) bo bez dokumentu nie mogą
> [...]

    A brałeś udział w jakimś konkursie?

    Jezeli nie, a mimo tego wysłałeś im swoje dane to jesteś ciężki frajer i
    módl się, zeby coś złego z tego nie wynikło. To wygląda na tzw
    "nigeryjskie oszustwo" i może być bardzo niebezpieczne. Kilku ludzi nie
    przeżyło negocjacji, kilku skończyło w więzieniu, a wielu straciło mnóstwo
    pieniędzy.

    A tak wogóle to zajrzyj na www.419eater.com

    --
    Falkenstein