  • Data: 2004-07-14 15:43:50
    Temat: Re: psy+wlasciciele
    Od: "Dulek" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    C.:
    > swoją drogą jestem równiez włascicelka psa i mam podobne zdanie jak ta
    pani.
    > wlasciciele płacą wysokie podatki w zamian nie otrzymujac nic.

    A ile to jest ten wysoki podatek?
    Poza tym, mam w dupie, na co idzie kasa z podatków dla psów, ale bierze mnie
    obrzydzenie, jak widzę paniusię, której się nie chce ruszyć dupska i odejść
    z pupilkiem sto metrów, tak aby moje dzieci nie przychodziły z dworu w
    obsranych butach. To jest brak zwykłej kultury, a nie manie podobnego zdania
    do tej pani. Jednemu takiemu frajerowi powiedziałem, że jeszcze raz go
    zobaczę z psem bez smyczy i kagańca, albo że sra mi pod blokiem - robię
    zdjęcie i dzwonię gdzie trzeba. Chodzi z łbem na drugą stronę teraz, ale
    okolicy mi nie obsrywa. Bo ja, moja pani, płacę czynsz i życzę sobie
    mieszkać w miarę normalnie, a nie w psim kiblu.

    > sama byłam osoba bezobotną i bedąc z wizytą u burmistrza
    > zaproponowałam mu takie cos. jak nie mam za co zyc to chociaz psie kupy
    bede
    > zbierac... to mnie wyśmiał

    Trzeba było poprosić pieska, żeby mu zrobił to, co robi sąsiadom wszystkim.
    Niech mu nasra.
    Dulek