  • Data: 2003-05-06 20:53:51
    Temat: Re: psy - odchody, szczekanie, hamstwo właścicieli
    Od: "SolAngelica" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b99223$hlg$1@news.onet.pl...

    > przyłączam sie do pytania..

    Każde miasto, gmina, powiat ustala swoje wewnętrzne przepisy (uchwały).
    Proponuję przejść się do Urzędu Miasta w swoim mieście i tam popytać.
    Nie sądzę jednak by coś to dało. Uchwała może być, jednakże nie każdy ją
    przestrzega (w zasadzie nawet nie ma co przestrzegać).
    To przykre, że Pan Rura wysłuchuje obelg od właścicieli psów. Ja je słyszę
    od "przeciwników" psów (nawet posunięto się do gróźb - tylko za to, że pies
    żyje i oddycha tym samym powietrzem, naprawdę nie było nic takiego czego
    można się przyczepić).
    Uważam, że w tym temacie zawsze znajdą się pokrzywdzone obie strony.

    Jednakże jeśli naprawdę dla Pana jest to uciążliwe, proponuję przejść się na
    Policję i złożyć doniesienie (niestety wiąże się to z podaniem własnych
    danych, ale wizyta dzielnicowego często działa jak "zimny prysznic" - ja tak
    zrobiłam w przypadku osoby grożącej mi i poskutkowało).

    Pozdrawiam

    SolAngelica