  • Data: 2007-08-06 12:12:04
    Temat: Re: przetarg o dzialke, a umowa notarialna
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie wygrałem działkę w przetargu od Gminy
    > wszystkie papiery juz sporządzone, otrzymalem nr konta na wplate za
    > działkę, wszędzie są tylko moje dane, Notariusz już jest umówiony
    >
    > i teraz mam pytanie czy moge zabrac do notariusza narzeczoną
    > i spisać również na nią umowę.
    >
    > Dodam, że w urzędzie nic nie wspominałem o tym ze chce
    > na drugą osobę mieć działkę, u notariusza rónież nic.
    >
    > dziękuje za odpowiedz
    > pozdrawaim

    a ja mam pytanie troche z innej strony, ile czasu dala Ci gmina na
    zorganizowanie pieniedzy. Raczej wiekszosc osob przynajmniej na czesc bierze
    kredyt - a to trwa teraz minimum okolo miesiaca. A w moim przypadku gmina
    chce dac tylko miesiac, ale sama zwlekala tydzien z przekazaniem
    podstawowych papierow.