  • Data: 2002-10-27 23:50:05
    Temat: Re: (przeszukanie) Postanowienie o zatrzymaniu przedmiotow
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli było postanowienie o przeszukaniu,
    > to czynność ta nie wymaga zatwierdzenia.

    Nie mam na mysli zatwierdzenia przeszukania,
    lecz zatwierdzenie zatrzymania.

    > Powinieneś otrzymać kopię postanowienia
    > o przeszukaniu od prowadzącego tę cznność.

    Otrzymalem.

    > W takim przypadku nie wymaga też zatwierdzenia
    > zatrzymanie rzeczy w toku przeszukania, gdyż
    > taki jest cel tej czynności.

    Tak, ale tylko w terminie do 7 dni od daty przeszukania.

    > Natomiast prowadzący postępowanie (prokurator
    > lub policjant) powinien wydać następne postanowienie
    > w przedmiocie dowodów rzeczowych, gdzie określa,
    > które z zatrzymanych rzeczy uznaje za dowody
    > rzeczowe w sprawie i podaje miejsce ich przechowywania.

    Nie wydal, a mija juz trzeci tydzien od dnia przeszukania.

    > Na to postanowienie przysługuje zażalenie, jeśli
    > nie zgadzasz się z zatrzymaniem rzeczy (art. 236 kpk).

    Jesli otrzymam postanowienie, to bedzie i zazalenie, tutaj
    jednak sprawa jest bardziej skomplikowana z uwagi na
    zwloke prokuratury.

    Pozdrawiam
    i dziekuje
    Slawek.