  • Data: 2011-05-10 08:00:12
    Temat: Re: przesunięcie płotu
    Od: kris kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Maj, 09:47, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "kris kris" <k...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:8cbd4b0a-8d08-4e55-807e-ac57d7c93da1@24g2000y
    qk.googlegroups.com...

    > Przede wszystkim pogada z s siadem.
    >
    > Co do meritum, to z grubsza rzecz bior c albo te p torej metra wykupisz od
    > s siada, albo trzeba przestawi p ot. Najpro ciej by by o si dogada .

    Problem jest taki że z sąsiadem nie da się "pogadać" - gość jakby mógł
    by za mną z siekiera latał ... nie ma możliwości negocjacji w żaden
    sposób.
    Jestem w trakcie szukania geodety i ekipy która rozbierze płot - wiem
    na 100% że wcale nie muszę stawiać nowego płotu - wystarczy sznurek i
    2 patyki.
    Ale taka wersja :economy" odpada - facet ma syna i żonę z jakąś
    choroba psychiczną i ja dla własnego bezpieczeństwa muszę się
    odgrodzić.
    Myślałem może że są jakieś sposoby aby coś takiego "prawnie"
    odwlec.. :)