  • Data: 2006-05-04 20:23:07
    Temat: Re: przestepstwo w obrocie gosp. ?
    Od: m...@m...com (Miden) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Uzytkownik "Miden" <m...@m...com> napisal w wiadomosci

    > jakis
    >

    > Moze mial inne wydatki. Generalnie trzeba by bylo dowiesc, ze mial
    > taki zamiar z góry.

    Skoro mial zysk w firmie ,to te inne wydatki mogly byc jedynie natury
    osobistej - a te go nie tlumacza, bo brak zaplaty moze tlumaczyc wpadka
    w interesach,a nie kupno basenu. Wydaje mi sie, ze dowody to jego KPiR
    oraz lista operacji bankowych w danym roku i nastepnym. Skoro jest to
    sprawa karna, to dowody zbiera prokuratura, wiec tak naprawde rzecz
    sprowadza sie do tego, by ich przekonac do przyjrzenia sie dokumentacji
    goscia. Dobry trop ?

    Miden