  • Data: 2006-04-04 21:28:29
    Temat: Re: przepisy drogowe- wpychanie sie miedzy auta.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Vasco wrote:

    > No przeciez wyjasnilem. Uciales za szybko.

    Nie wyjaśniłeś. Pisałeś, że jedziesz za ciężarówką, która - jak się
    okazało - wyprzedza właśnie rowerzystę. Skąd twoja konieczność
    wykonywania gwałtownych manewrów?

    [ciach]

    > Alez nie, zmieszcze sie - tylko stukne tego ktory jedzie 20 cm na lewo ode
    > mnie... Caly czas na pasie, ktory zajmuje.

    Jak się zmieścisz - to nie stukniesz.

    Niemniej jednak chciałbym przypomnieć o czymś takim, jak "zachowanie
    bezpiecznego odstępu" - jakbyś go zachował, powinieneś mieć dość miejsca
    by rowerzystę zauważyć, przyhamować, sprawdzić, czy można zmienić tor
    jazdy i postąpić stosownie do okoliczności.

    [ciach]

    > W ktorym momencie niedostosowalem predkosci do warunkow jazdy?

    W momencie "dziury znikąd".

    [ciach]

    > Oj, moze zdefiniujmy pojecia na poczatku? Jezdzie 90 km/h poza terenem
    > zabudowanym. Moze byc?

    Zależy gdzie ;-P

    [ciach]

    > Alez oczywiscie, ze lepiej szybko. Mowisz, ze nie jest zabronione pomijajac
    > costam... Aha, wszystko jasne. A mnie sie czepiasz gdzie jezdze 90-tka...

    A może to droga ekspresowa, hmm?

    > W tym zdaniu sa przecinki. Korzystajcie z miejsca jesli jest[przecinek] ale
    > nie probujcie go znalezc tam gdzie go nie ma. Przeciez wiedziales, ze o to
    > mi chodzi, prawda?

    Najwyraźniej chodzi ci o to, że jak motocyklista ma twoje łaskawe
    pozwolenie - to jest OK. A jak tylko "bezczelnie" korzysta z okazji i
    wolnego miejsca powstałego bez twojej woli - to już jest zły?