  • Data: 2022-12-26 23:20:10
    Temat: Re: przełożony na wypowiedzeniu a wydawanie poleceń służbowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2022 o 21:54, Shrek pisze:

    > Albo pisi trol. Wyhodowali ich trochę, często skupując "martwe" konta.
    > Aczkolwiek zawsze mnie zastanawiało co trzeba mieć we łbie żeby płacić
    > za wpisy na usenecie, gdzie jest może ze 100 aktywnych użytkowników, z
    > czego 100% jest okopanych politycznie i za chuja tego nie zmienisz:P

    Też podzielam Twoje zdziwienie. Ale sam pytający nie przybliżył swojego
    problemu i nie mamy podstaw, by sądzić, ze ma cokolwiek z sądem
    wspólnego. Jego adres email jest powiązany z wpisami na formach
    obejmujących pytania z zakresu administracji systemami komputerowymi i
    są to dość rozsądne pytania. Daje mi to podstawy sądzić, że to jest
    realna osoba. Być może ma powody do niepokoju o swojego przełożonego.
    --
    Robert Tomasik