eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu › Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
  • Data: 2006-01-15 23:47:23
    Temat: Re: przekroczylem dozwolona szybkosc i odmowilem przyjecia mandatu
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > A na TT zwykle obowiazuje 40km/h, chociaz bezpieczna predkosc tam to 130
    > albo i wiecej (prosta dluga droga), to oznacza ze masz z siebie robic
    > debila bo ktos ustawil taki znak?

    Bo jak już wielokrotnie nadmieniłem znaki NIE są po to aby było bezpieczniej
    tylko aby te skurwiele wyrwały nam kolejną kase!! Rownie dobrze mogliby
    powiedzieć, że jak się prędkość zmniejszy do 20km/h to są jeszcze większe
    szansze przeżycia niż przy 50 km/h.
    No a wy prości obywatele płacicie podatki na takie państwo...

    Wy prawnicy powinniście najlepiej wiedzieć jak wplynąc na debiliskich
    urzędasów. Chociaż jak widze to ludzie przez idiotyczne przepisy mają
    większe problemy niż te "głupie" 500 zł...

    JAK to zmienić?

    a wracając do mojej sprawy - da się to przeciągnąc? albo jak sprawe
    przenieść z tamtego sądu do mojego miejscowego. W bardzo prosty sposob mogę
    wykazać, że oficjalnie to nie mam praktycznie zatrudnienia, zarobków, nic
    nie jest na nmie a auto którym jechałem NIE jest moje...

    --
    Kudłaty