  • Data: 2013-09-24 14:05:27
    Temat: Re: przekręt nigeryjski
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-24 13:45, Kris pisze:

    > Nie w Polsce.
    > Sa kraje gdzie można odebrać przekaz znając kod (i hasło) ale w Polsce wysyłasz dla
    konkretnej osoby

    Są, jak się wydaje, 2 możliwości:
    1.sprawca ma wspólnika w WU w Lublinie, który wyda pieniądze sprawcy
    (lub słupowi), a potem poświadczy nieprawdę, ze odbiorca wylegitymował
    się moim DO i MTCN,
    albo
    2.nieprawdziwe są informacje, podawane na stronicach WU, że w Polsce
    można wskazać odbiorcę, i musi on wylegitymować się dowodem tożsamości i
    znajomością MTCN (ewentualnie także hasłem).