  • Data: 2012-03-08 17:16:58
    Temat: Re: przeklinanie - szczególnie przy dzieciach
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > OK, to w takim razie oferta dla tych święcie oburzonych, co porównują
    > "brzydkie słowa" do pobicia: jestem gotów cierpliwie (tj. bez
    > analogicznego odpowiadania) znieść godzinę bluzgów i wyzwisk, jeśli
    > oni cierpliwie (i bez późniejszej skargi) zniosą godzinę porządnego
    > kopania. Chętni...? ;->

    Czasem sprawiasz wrażenie że posiadasz mózg a czasem zachowuje sie jak
    roasowy troll...

    w tym przypadku zachowuejsz sie jak rasowy troll.

    Czym innym jest gdy dziecko czasem przypadkowo słyszy przekleństwa gdzieś w
    świecie a czym innym jest gdy osoba zatrudniona w przedszkolu bluzga. Taka
    osoba nie nadaje sie do pracy w przedszkolu, powinna dostać kopa w dupę i
    poszukac sobei innego zajęcia albo zmienić styl życia przynajmniej na czas
    przebywania w przedszkolu.

    Tolerowanie takiego osobnika jest katastrofalne.