  • Data: 2010-11-12 13:47:51
    Temat: Re: przekazanie pieniędzy przy kupnie mieszkania (kiedy?)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2010 14:33, .B:artek. pisze:
    > Notariuszowi też zależy na tym, żeby to u niego dokonać transakcji.

    Hehehehehehe.... Ja przy zamianie mieszkania przez miesiąc błagałem
    notariusza, żeby był łaskaw gdzieś mnie tam wstawić. Fakt, że druga
    strona była nieco oporna (nie zależało jej na zamianie) i chciała to
    załatwić jedną wizytą a nie czterema, jak chciał notariusz.

    Ale tak czy siak, niespecjalnie było parcie notariusza na pozyskanie
    klienta. A to i tak najlepsiejszy notariusz był, bo z niektórymi
    kancelariami to nawet się nie dało rady skontaktować. Telefonów nie
    odbierali etc.

    > wybór wśród notariuszy jest spory.

    I wszyscy mają te same ceny i te same warunki i obłożeni są po uszy.
    Zostać notariuszem nie jest tak prosto i konkurencja jest dość mizerna
    jak na potrzeby rynku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek