  • Data: 2006-07-30 19:04:13
    Temat: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-07-30 20:20 użytkownik Jotte napisał :
    > W wiadomości news:eaiskh$qn5$1@inews.gazeta.pl "Mikołaj \"Miki\" Menke"

    > To już coś, ale otwierając np. prawe drzwi stojąc na prawym pasie nie
    > można spowodować utrudnienia ani niebezpieczeństwa w ruchu bo tego ruchu
    > tam w ogóle nie ma prawa być. Jeśli ktoś widzi w lusterku rowerzystę
    > przeciskającego się 20 m za z tyłu przy krawężniku, to otwierając drzwi
    > nie powoduje zagrożenia (kawał miejsca) ani utrudnienia (bo co on tam
    > ogóle robi?).

    A dlaczego nie ma prawa być? Gdzie jest napisane, że nie wolno omijać
    prawą stroną? Częściowo oczywiście masz rację, bo głupi jest ten, kto
    omija pojazd stojący tuż przy krawężniku prawą stroną nie zachowując
    zdrowego rozsądku. Ja często tak robię, ale nie wtedy gdy zupełnie nie
    ma miejsca, a jeśli już to zwalniam do minimalnej prędkości i
    praktycznie podpierając się nogą o krawężnik powolutku omijam pojazd.
    Takie coś opłaca się tylko wtedy gdy nie da się ominąć lewą stroną.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`