    From: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedawnienie zus
    Date: Wed, 25 Sep 2002 16:48:45 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@chello062179023037.chello.pl

    > na pl.biznes w watku "prosze o pomoc!!!' jest przykład ze zus upomniał sie
    > zaległe skladki po 7 latach, autorka postu twierdzi ze w prawie polskim
    jesli
    > chodzi o zus nie ma przedawnienia tak jak w urzedach skarbowych. czy to
    jest
    > mozliwe??

    Hmm... Z tego co wiem to nie przedawniaja sie tylko zbrodnie wojenne i
    przeciwko ludzkosci...
    Ten temat znam ze sterony praktycznej.
    Teorii nie mam chęci teraz doczytywać...
    Wiem po prostu jak działa wydział realizacji dochodów o referat egzekucji
    ZUS w praktyce.

    Wiem tez ze ZUS potrafi egzekwować to i po 10 latach - czyli po terminie
    prtzedawnienia, w nadziei ze płatnicy sie nie zorientują...
    oficjalna wytyczna: "ściągać - jak zaprotestują, to zwócimy i tyle"

    > bardzo delikatnie powiedziane :))

    Tak... ale w tym tez jest nadzieja. Jest kilka miejsc do których sie mozna
    przyczepic i przetrwać... a z drugiej strony to dla Państwa niedobrze...
    najgorsze to to, iż z prawem te działania są zgodne tylko "mniej wiecej".