  • Data: 2005-03-20 22:38:22
    Temat: Re: przechodzenie przez ulice- nie na pasach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "polo" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:d1kk3r$cnb$1@polsl.gliwice.pl...

    > 1. co o tym calym zdarzeniu mysla i czy faktycznie zlamalem prawo
    > przechodzac nie na pasach, choc z zachowaniem ostroznosci po
    najkrotszej
    > linni prostej miedzy dwoma chodnikami.

    Dopuściłeś sie wykroczenia formalnego. Gdybyś mandatu nie przyjął, to
    śmiem twierdzić, że sąd by mógł nie nałożyć za to grzywny. Zwłaszcza,
    jeśli faktycznei była jak piszesz pusta ulica.

    > 2. czy odwolywac sie od tego mandatu w ogole, przed lub po jego
    oplaceniu.

    Nie ma sensu się odwoływać, bowiem to nic nie da. Naruszyłeś przepis i
    jest to formalnie wykroczenie.

    > 3. jakie mam szanse na dowiedzenie swoich racji przed sadem i ile
    bedzie
    > mnie to kosztowalo.

    Marne, bo najparwdopodobniej sąd odrzuci odwołanie.

    > 4. jakie pisma i do kogo kierowac by najkrotsza i najmiej stresujaca
    > droga w takiej sytuacji- sad? policja-wydzial drogowy?

    Wniosek składa się do sądu.

    > 5. co sami byscie zrobili w takiej sytuacji

    Zapłacił mandat.