  • Data: 2009-04-15 07:51:52
    Temat: Re: protokół przesłuchania na policji
    Od: Błażej Kucz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Troche to dziwne.
    Ale prawdziwe. Masz pretensje do Roberta, że tak wygląda regulacja?

    Prawda, w przeciwieństwie do kłamstwa, nie musi być prawdopodobna (kto
    to napisał? Tuwim?).

    > Podejrzanym możńa być o wszystko. I co jak ktoś mnie
    Podejrzanym w języku potocznym - tak. Na gruncie prawa karnego ma to
    swoje konkretne znaczenie w takim znaczeniu było to słowo użyte.

    > będzie podejrzewał a potem sie okaże, że to bzdury to też nie dostane ?
    Mam nadzieję, że nie wywiąże się z tego wątek gigant z postami:
    "trochę to dziwne, a co jak..."
    Jeśli będzie toczyło się postępowanie karne, a Ty będziesz miał w tym
    postępowaniu status podejrzanego, to przez cały czas, kiedy będziesz
    podejrzanym w rozumieniu kk, za zgodą prokuratora prowadzącego
    postępowanie, będziesz mieć wgląd w akta.

    Nie każ sobie uzasadniać i szczegółowo wyjaśniać tych kwestii, bo to
    jest materiał na pracę magisterską.

    Pozdr
    bk