  • Data: 2003-10-01 13:54:15
    Temat: Re: prosze o porade
    Od: "maup@" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AJA" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:blegqk$o9s$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Irek" napisał
    >[...]
    > momentu.
    > Najlepiej nie placic przed zakonczeniem roboty. Ja pamietam jak moja
    > tesciowa zaplacila to nie udalo jej sie wyegzekwowac naprawienia tego co
    > popsuli.
    > Jedynie co to jak sie nie zaplaci to przyjada i poprawia. Wymontowac okien
    > nie moga juz.

    nie rozumiem czemu nie mogą wymontowac. moim zdaniem musza wymienic cale
    okno skoro wstawili wadliwe. ewentualnie jesli niewielka rysa to niech
    opuszcza cos kasy. jeśli oni nie chcą wymienić to ja bym im nie zapłacił bo
    wg mnie robota jest wykonana nieprawidłowo. a powołać myślę, że się możesz
    na to, ( tak jak w przypadku każdego innego towaru) iż nie jest to towar
    zgodny z zamówieniem.

    --
    Pozdrawiam,
    maup@