eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze o pomoc! dostalam wypowiedzenie ..z powodu likwidacji stanowiska pracy › Re: prosze o pomoc! dostalam wypowiedzenie ..z powodu likwidacji stanowiska pracy
  • Data: 2006-08-14 09:25:30
    Temat: Re: prosze o pomoc! dostalam wypowiedzenie ..z powodu likwidacji stanowiska pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Faktycznie - likwidacja stanowiska recepcjonistki w hotelu jest malo
    > wiarygodna jesli nie wiaze sie z likwidacja hotelu. ;)

    A jakie to ma znaczenie? Przy umowie na czas określony nie trzeba
    podawać żadnej przyczyny wypowiedzenia. A skoro tak to podanie przyczyny
    nieprawdziwej nie powoduje powstania żadnych roszczeń po stronie pracownika.
    A podanie przyczyny "likwidacja ..." jest tylko korzystne dla pracownika
    bo ułatwia mu dochodzenie ewentualnej odprawy.

    > Nie.

    Raczej tak. Chyba że będzie się upierała że rzeczywista przyczyna
    wypowiedzenia była inna, na przykład spór z przełożonym.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam