  • Data: 2011-01-17 10:18:18
    Temat: Re: "proste" przepisy nowego prawa
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-01-2011 10:50, Icek pisze:

    > faktury

    > tak czy inaczej nadmierna komplikacja. Jeżeli przyjmujemy system, że
    > naliczasz VAT z chwilą wystawienia to i odliczasz z chwilą otrzymania. I
    > ch.. Ci do tego co tam jest napisane. Jak ktoś zastosował złą stawke to nie
    > Twój biznes aby to kontrolować.
    >
    > Nie mówie już o sytuacji komfortowej czyli płacimy podatki od tego co nam
    > zapłacą i odliczamy koszty te które zostały zapłacone. Proste jak drut.

    Idealne państwo to ja też sobie potrafię wymyślić, mnie bardziej jednak
    interesuje państwo nieidealne, które w razie czego może mnie dupnąć za
    cudze błędy.

    Moja ani Twoja opinia o prawie nie uchroni nikogo przed
    odpowiedzialnością za niezastosowanie się do niego.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813