    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proces za znies3awienie - jak zrobic to dobrze
    Date: Sun, 29 Nov 2009 12:01:41 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Musisz się zdecydować -- "wymienił" czy "odstąpić"?
    > A także -- zniesławienie czy wyłudzenie, a jeśli zniesławienie -- to w
    > jaki sposób?

    mam prawo odstapic od umowy chyba ze sprzedawca wymienil niezwlocznie towar
    na wolny od wad
    nie wymienil na wezwanie wiec odstepuje od umowy.
    Problem wady znaczacej towaru to jeden watek (i osobny proces do
    rejonowego).

    a to o czym teraz pisze to proces o naruszenie dóbr osobistych za nazwanie
    mnie oszustem.

    ciekawostka: napisał do mnie inny klient tamtego goscia który od niego kupil
    maszyne poligraficzna z wadami ukrytymi (nie znam szczegolow - generalnie
    czlowiek czuje sie mocno - ze tak to nazwe wydymany) za ok 50kpln

    wiec robi sie ciekawie:)

    gdzie sie robi wplate 600pln - dolaczam dowod przelewu na dana kwote na
    rachunek sadu, czy to na koniec po procesie (jak juz jest wyrok) stosowna
    strona wplaca ta oplate? na numery kont podane na stronie i cennik.
    zakladam ze z pozwem powinienem dolaczyc potwierdzenie wplaty - ale jaki
    tytul?