  • Data: 2007-12-05 18:36:36
    Temat: Re: problemy z ubezpieczeniem
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Milosz pisze:

    > Tak, zgadzam sie calkowicie.. Ale mnie chodzi o jakas podstawe prawna.
    > Poniewaz napisze pismo i nie zgodze sie na zaplacenie, a po kilku
    > miesiacach przyjdzie do mnie komornik.

    No na tej zasadzie spozywczy tez powinien przyslac ci komornika, bo pani
    ci sprzedala pol litra i sok o 50gr za tanio (wg. niej)
    Umowa ubezpieczenia zostala zawarta, obie strony przyjely warunki i to
    koniec rozmowy.
    Nie maja zadnej podstawy do wnoszenia sprawy do sadu, a bez nakazu
    komornik ich spusci na drzewo.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm