  • Data: 2003-03-21 06:20:42
    Temat: Re: problem ze szkola (a wlasciwie grupka uczniow)
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...por
    tezjan.zabrze.pl...
    > *JEŚLI* *rodzice*... Ty chyba zakładasz że wszyscy dorośli mają
    > punkt odniesienia taki ja twój.
    > Błąd - ja np. z obserwacji uznaję że zdarzają się różne
    > "egzemplarze", więc nasze punktu odniesienia się nie
    > zgadzają ;)

    wręcz przeciwnie wiem jacy bywają rodzice ...bywają i tacy ,którzy dzisiaj
    tak bardzo są zaslepieni nie widzać ,ze przychodzi pora w, której to oni
    sami obrywają od swoich pociech i są bardzo zszokowani takim zjawiskiem ...

    > Owszem, i niektórzy to robią. Bez powodu o GB nie wspominałem.
    > Tylko nie argumentuj że obywatele mają naprawiać prawo
    > "siłom i godnościom osobistom" ;>

    siłą ? godnością osobistą ? nie nie twierdze,że własnym poniżeniem jednak
    musimy się postawić takim postawom dzieci jak i rodziców i pewnie,że nie w
    pojedynke a co ? mamy czekać aż taki gnojek zabije nam dziecko niz zdąrzymy
    przenieść do innej szkoły... widziałes chlopca,który zabił kolege za
    zabawkę,którą miał mu zwrócić ? ja widział twarz spokojną 13 latka i
    spokojne oświadczenie ,że zrobiłby to ponownie ...więc mi nie mów ,że mam
    inny pogląd niż ty czy ktoś inny ....

    Sandra