eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze s?ółdzielnią mieszkaniową i niesłusznie naliczoną karą. › Re: problem ze s?ółdzielnią mieszkaniową i niesusznie naliczon kar.
  • Data: 2007-10-28 14:27:55
    Temat: Re: problem ze s?ółdzielnią mieszkaniową i niesusznie naliczon kar.
    Od: "Mariusz J." <m...@j...niespamuj.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 15:12:12 +0100, Jd. napisał(a):

    > Użytkownik "Mariusz J." <m...@j...niespamuj.net> napisał w
    > wiadomości news:fg21fq$7o6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na wnuków nie, ale na osoby zamieszkujące w lokalu już tak. Problem może
    > być gdybyś był niepełnoletni.

    Jestem pełnoletni, w lokalu zamieszkuję od dziecka, praktycznie
    wychowałem się w tym miejscu.

    > Pisz konkretnie, bo inaczej nikt nie będzie mógł ci pomóc...

    Wydaje mi się że konkretnie się poprawiłem, mieszkania wynajmuje UM ze
    swoich zasobów ( tak się wyrażają w dokumentach ) za pośrednictwem
    zarządców lokalnych, standardowy układ w większych śląskich miastach.