    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z wlascicielka wynajmowanego mieszkania
    Date: Sat, 15 Jul 2006 17:45:05 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Niech się powiesi albo przyjmie te 50 zł.

    > Może tam bywać. Jak długo, to już sprawa głownie tej dziewczyny i Twojego
    > kolegi. I po prostu nie ma o czym dyskutować. Co Ty z tym podnajmem? Jak go
    > przychodzi odwiedzić, to też jej podnajmuje ten metr pod krzesło?

    nie jestesmy prawnikami, zadne z nas i zadnego prawnika nie znamy, na
    tej rozmowie, ktorasieodbyla niedawno, wlascicielka z wlascicielem
    powiedzieli ze jesli kolezanka sie wprowadzi, to znajomy bedzie jej
    podnajmowal w zwiazku z czym oni sobie tego nie zycza i traktuja to jako
    zerwanie umowy i oczekuja wynagrodzenia za to, do tego mowia, ze te
    sprawe bez problemu da sie w sadzie udowodnic, ale oni ida koledze na
    reke i chca potraktowac to lagodnie

    dlatego kumpel musi byc pewny i dokladnie wszystko im powiedziec, zeby
    ich zgasic

    > No to ustal ostatecznie, o co Ci chodzi. Jak chcecie zerwać tę umowę, to
    > wyjaśnijcie właścicielce, że ma na piśmie tych dodatkowych 200 zł zażądać.
    > jak zażąda, to ona wypowie umowę, a nie Twój kolega i po sprawie.

    > I za 200 zł sumienie właścicielki lokalu można kupić? :-)

    mowia o zerwaniu umowy, bo wlasciciele im powiedzieli to co napisalem
    wyzej, a kumplowi sie nie usmiecha mieszkac samemu do konca kwietnia,
    tym bardziej ze zostalo jeszcze 8 miesiecy, a wszelkie umowy promocyjne
    na internet, czy telefon czy kablowke podpisuje sie na rok, wlasciciele
    zapowiedzieli ze nie zgadzaja sie na podpisanie dluzszej umowy z tym
    chlopakiem, bo oni "wiedza ze on bedzie ich oszukiwal i ze kolezanka
    bedzie mieszkac chciala z nim" znajomi doszli do wniosku ze poszukaja
    sobie innego mieszkania i od razu podpisza umowe na minimum rok (znam
    ich jakis czas, oboje sa spokojni i chca odlozyc kase na swoje wlasne
    mieszkanie na kredyt i dlatego interesuje ich mieszkanie w cudzym przez
    2 do 3 lat, traktowanie go jak swojego, a nie tulanie sie jak studenci
    rok po roku w innym mieszkaniu), do tego w drzwiach jest dosc
    specyficzny zamek i wlascicielka ma dodatkowy komplet kluczy, a nie
    mozna ich tak sobie po prostu dorobic oficjalnie, wiec na 2 osoby
    musieliby miec jeden klucz tylko

    na razie jesli dobrze rozumiem, to sprawa wyglada tak, ze kolega ma
    zazadac na pismie informacj o podwyzce zwiazanej z przebywaniem tam jego
    dziewczyny, a takie pismo ma potraktowac jako zmiane waryunkow umowy
    tak? kobieta straszy, ze pojdzie do sadu jesli kumpel sie zechce
    wyprowadzic przed kwietniem, dla prawnika moze to wyglada smiesznie, ale
    nie dla informatyka i stydentki pedagogiki

    nie wiem czy mozna kupic sumienie wlasicieli za 200 zl, kumpel boi sie
    ze kasa to poczatek problemow, jesli zaplaca beda kolejne zadania