    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z wlascicielka wynajmowanego mieszkania
    Date: Sat, 15 Jul 2006 06:40:10 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > kondi [###k...@g...pl.###] napisał:
    >

    > Ależ z tej umowy wcale nie wynika prawo właścicielki mieszkania do
    > podniesienia czynszu tylko z tego tytułu, że ta dziewczyna tam zamieszka.
    > Zwłaszcza, że przecież chłopak pokrywa koszty mediów wg stanu liczników.
    > Wysłać właścicielkę na drzewo z jej pomysłem i zapytać, czy ewentualnie chce
    > to ustnie uzgodnione 50 zł, bo jak nie chce, to nic nie dostanie.

    wszyscy doskonale to wiedza, natomiast kumpel mi opowiadal jak to sie
    odbywalo z ich dwojka podczas rozmowy, wlascicielka prawie placzliwym
    glosem pytala si eich czemu chca pogorszyc jej warunki, ze ebda 2 osoby,
    a ona nic z tego nie ebdzie miala :)

    w kazdym razie w umowie jest napisane, ze nie moze kumpel podnajmowac,
    znajoma nie ma dochodu wiec oficjalnie nie ma srodkow, zeby na
    mieszkanie placic, ale co bedzie jak dostanie jakas kase? w tej chwili
    chodzi o to, zeby ktos mi napisal, czy w tym lokalu moze legalnie
    zamieszkac dziewczyna mojego znajomego - slub nie wchodzi na razie w
    gre, wiec nie sa rodzina

    druga bardziej istotna rzecz to pytanie jak zerwac te umowe i czy za
    zerwanie nie groza jakies konsekwencje, gdzies mi sie kiedys obilo o
    uszy o utraconych korzysciach, nie wiem czy ona moze zadac sobei
    peniedzy za te kilka miesiecy, a przynajmneij do momentu kiedykogos nie
    znajdzie?

    prawdziwym powodem podwyzki jest to, ze oni zyja bez slubu, wielokrotnie
    im to sugerowano