    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z numerem telefonu
    Date: Thu, 10 Apr 2008 18:05:07 +0200

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 10 kwiecień 2008 10:46
    > (autor Tapatik
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ftkkhi$dmf$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Usługi abonamentowe ostatnio dość mało opłacalne są. Ja miałem przez ponad
    > 10 lat abonament w Polkomtelu, ale teraz przechodzę na usługi przedpłacane,
    > bo one są po prostu tańsze.

    To się nazywa ubezpieczenie, Panie Tristanie. Płaci się dziś trochę
    ekstra żeby w przyszłości nie stracić dużo więcej.

    Jeżeli ten numer jest taki cenny to może warto było zapłacić abonament
    żeby ograniczyć do minimum możliwość jego utraty?

    Może ja mam spaczone poczucie wartości, ale skoro to jest platynowy
    numer i jego utrata przynosi takie wielkie szkody firmie to albo ktoś
    był wybitnie <eufemizm mode on> niemądry <eufemizm mode off> bo w
    prepaid jest wpisana możliwość potencjalnego wyekspirowania numeru jak
    się go odpowiednio często nie ładuje, albo wybitnie skąpy.
    A za jedno i drugi zwykle się słono płaci.

    No chyba że te wielkie szkody są mniejsze niż potencjalny abonament za
    telefon. A patrząc na ceny abonamentów to lepiej zamknąć taki biznes i
    zostać nocnym stróżem.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl