    From: "Radek" <nie wiem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z notariuszem
    Date: Wed, 1 Feb 2006 18:51:47 +0100

    W artykule news:drqrap$10c$1@news.agh.edu.pl,
    niejaki(a): wytnijto" <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl z adresu
    <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl"> napisał(a):

    > Już popełniłeś Panie wygodnicki żyjący z pracy rodziców. Ale to z
    > prawem nic wspólnego nie ma. W sumie dobrze Ci tak, masz to na co
    > zasłużyłeś. Dorób się własną pracą, a nie jęcz.

    widzisz, chyba mnie z kims pomyliles, jestesmy mlodym malzenstwem,
    niemozliwym jest w ciagu kilku lat dorobic sie mieszkania
    ja z zona pracujemy od "zawsze", jestesmy samowystarczalni i nie
    bralismy od nich zadnych pieniedzy, skoro rzucamy tu prace i dla zdrowia
    dziecka chcemy zmienic miejsce zamieszkania to wydawalo mi sie normalnym
    poprosic o pomoc najblizszych, czyli rodzicow, o pomoc ktora dla nich
    nie jest zadnym obciazeniem

    drugim razem zastanow sie zanim cos chlapniesz - mam nadzieje, ze mnie
    przeprosisz

    Radek