    From: "wizgun" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z mianowaniem na nauczyciela kontraktowego
    Date: Sun, 14 May 2006 13:05:00 +0200

    > to chyba niezbyt zgodne z > prawem.

    no oczywiscie nie jest

    > A powiedziała Wam co się stanie gdy tego nie zrobicie ?

    podobnie, na akcie byla zla podstawa prawna, wiec i akt niewazny i
    konsekwencje takie same jak u Was

    > a co jej grozi ?

    chyba nic, nie wiem czy mozna by czegos potem dochodzic

    > To chyba nie takie proste
    troche przesadzilem, za duzo tych decyzji potem nie bylo ;)
    zawsze mozna poczytac troche ustaw i rozporzadzen
    ale dobrze tak gadac po a nie przed...

    W ogole to jakas absurdalna sytuacja
    to tak jakby ktos Ci powiedzial piec lat po skonczeniu studiow,
    ze sekretarka pomylila sie na dyplomie wiec tracisz prace (bo nie masz
    uprawnien) i musisz studiowac jeszcze raz

    Ludzie w trudnych sytuacjach bardzo sie mobilizuja, wiec pewnie cos
    wymyslicie ;)
    powodzenia