  • Data: 2006-05-16 10:33:02
    Temat: Re: problem z komornikiem
    Od: "Zentorsja" <z...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cyt:
    Co to jest ta "kancelaria komornicza"?

    W warszawie na ul. Kaczej 9.
    Jestem przekonany ze to jest wlasnie "kancelaria komornicza dla rejon praga
    poludnie" ... czy cos takiego.
    Cyt:
    > Jakieś brednie (tego 'komornika') - nawet z kosztami postępowania
    > sądowego jedno zero stanowczo za dużo.

    No niestety pomylki tutaj nie ma.
    12.500.
    ************************************
    Cyt:
    A w ogóle jakiś wyrok sądowy jest? Dostawałeś jakieś zawiadomienie? (tak
    na marginesie - sprawy meldunkowe masz w porządku? nie 'znikałeś'
    nigdzie na dłużej za granicę bez wymeldowania? zameldowany jesteś w
    miejscu zamieszkania?)

    Podobno jest wyrok sadu, ale nie chcial mi pokazac papierow.
    Sprawy meldunkowe wporzadku, nie znikalem. Nie mieszkam w miejscu
    zameldowania.
    Czy na miejscu jest jak najszybsze wynajecie prawnika?
    Do piatku mam czas na wyprostowanie tematu...hmmm...

    Pozdrawiam
    Krzysztof Adamski
    0-604-536-077