eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv › Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
  • Data: 2011-01-12 00:09:04
    Temat: Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/11/2011 4:06 PM, bartek wrote:

    > ale splaty dokonuja z konta bankowego nie ze zwrotow
    > wiec co
    > z konta sciagneli 1000zl i jezcze sobie z zwrotu doliczyli ?

    z konta sciagneli ci 1002 zl z groszami za wydatki listopadowe.
    wez wyciag z listopada i zobacz ze kwota do zaplaty i data zaplaty
    dokladnie zgadza sie z ta spłata z konca grudnia na wyciagu grudniowym.

    a ze zwrotow rozliczyli od razu zakupy grudniowe. dlatego 31 stycznia
    nie sciagna ci juz nic, bo zostalo to juz rozliczone ze zwrotow i
    jeszcze zostało.
    zobacz, ze kwota minimalna do spłaty jest zero, a kwota do zapłaty
    całkowita jest -1600 z kawalkiem

    zwrotow w grudniu miales 3000 zl, wydatkow 1400, wiec masz 1600 nadplaty
    na koncie.

    jak wolałbys inaczej,
    zwrot 3000, nadpłata czy tysiące i zeby ci jeszcze 31 stycznia sciagneli
    z konta 1400 zl za zakupy grudniowe? Dopiero bys wrzeszczał na pół europy.

    Sciagneli od razu 1400 z 3000-nej nadpłaty i zostało 1600 nadpłaty.

    w styczniu bedziesz robił zakupy z nadpłaty i o ile nie wydasz wiecej
    niz 1600 zl, to znowu na koniec stycznia bedziesz miał zero do zapłaty w
    lutym.

    cos ci strasznie ciezko idzie połapanie sie z tym.

    Wziąłeś excel i policzyłeś saldo po kazdej transakcji tak jak prosiłem,
    czy wolisz narzekac?