eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z IdeąRe: problem z Ideą
  • Data: 2004-10-06 06:15:56
    Temat: Re: problem z Ideą
    Od: "PoPs" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Ponownie



    Wysłałem ponownie reklamacje "reklamacji" o nie rozpatrzenie reklamacji w
    określonym przez regulamin terminie

    Oczywiście muszę przejść całą procedurę czyli przyjęcie zgłoszenia do
    systemu i odczekanie 30 dni na rozpatrzenie - Zabawa w kotka i myszkę !!!

    W rozmowie telefonicznej w panią z BOKu dowiedziałem się ze, i tak co bym
    nie napisał to będzie odrzucone bo oni dla mnie nie zmienią regulaminu.



    Co do tego co napisał Przemek R.

    Tak takie prawo funkcjonuje ale musiał bym mieć wszystkie potwierdzenia
    nadania i odbioru pisma przez idee, pisemno od nich kiedy wpłynęła do Idei
    reklamacja i jakieś pieczątki itd. Itp. - Czyli trzeba by najpierw zatrudnić
    prawnika żeby poprowadził taką sprawę



    PS

    Dziś jest 6,10,2004 - a ja jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi ani pisemnej
    ani telefonicznej ze strony Ideii

    Sam dzwoniłem do BOKu i wiem jaka jest odpowiedź na moją reklamację ale
    myślę ze powinni mnie sami o tym poinformować pisemnie



    Byle do końca umowy i nawet im nie podziękuję za współprace tylko pierdykne
    ta umowe az zabrzęczy ;)

    Pozdrawiam

    Mariusz K





    Użytkownik "PoPs" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cjubit$km1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam problem z siecią komórkową IDEA
    >
    > Problem polega na
    >
    > Rok temu kupiłem żonie telefon w promocji zmiennicy 2 - sam korzystałem z
    > pierwszej wersji tej promocji - a polega ona na tym ze zmieniając
    operatora
    > na idee i podpisując z nimi umowę na 24miesiące przez pierwszy rok dostaje
    > się rabat na abonament 50%.
    >
    > W promocji zmiennicy 2 słyszałem ze cos się zmieniło wiec przed zakupem
    > poprosiłem sprzedawcę żeby się upewnił czy po upływie 12 miesięcy będę
    mógł
    > zmienić abonament na niższy. Sprzedawca potwierdził że TAK ale dla
    > upewnienia wykonał przy nas telefon do Biuro Obsługi Klienta Idea i tam
    > operator też potwierdził ze TAK.
    >
    > Minął rok wiec chcemy zmienić abonament na niższy i co - dowiadujemy się
    że
    > nie można
    >
    > 12 sierpnia złożyliśmy reklamacje pisemną że nas wprowadzona w błąd a
    umowa
    > naszym zdaniem nie precyzuje tego dokładnie i jednoznacznie.
    >
    > Po 20 dniach dzwonie żeby się dowiedzieć czy reklamacja
    została
    > rozpatrzona i pani informuje mnie że moja reklamacja wpłynęła do systemu
    26
    > sierpnia i mają 30 dni na rozpatrzenie ( wysłałem faxem 12 dotarła 26 ???)
    >
    > Dzwonie dziś 27 Września (minęło 31 dni) i uzyskuję odpowiedź że
    reklamacja
    > nadal jest nie rozpatrzona i ich regulamin mówi ze mają na to 30 dni i nic
    > nie mówi co jeśli przekroczą ten okres
    >
    > Dowiedziałem się ze z tej "promocji" skorzystało też kilku moich znajomych
    i
    > mają też takie same problemy
    >
    >
    >
    > Co ja mogę w tej sprawie zrobić
    >
    > 45 złotych droższy abonament miesięcznie to jest dla nas młodego
    małżeństwa
    > spory wydatek
    >
    >
    >
    > Bardzo proszę o podpowiedz co z tym mozna zrobic
    >
    >
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Mariusz K
    >
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1