  • Data: 2002-01-17 10:19:10
    Temat: Re: problem laika
    Od: Slawek Siudakiewicz <s...@b...7s.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > LA >Gratujuję!

    :)))))))

    La >Rada na przyszłość - bo teraz po ptokach - ZAWSZE trzeba sprawdzić czu ktoś

    No wlasnie wprowadzono nas w blad ale tak to juz jest czlowiek jest z natury
    ufny i nie dokonca zorientowany. No ale chatka piekna :)

    > nie jest zameldowany w mieszkaniu czy domu.
    > No i sprawdźcie hipotekę!

    tak sprawdzona i czysta na szczescie

    > praw do wprowadzenia się za bardzo nie ma, ale po cholerę on wam na głowie?
    > opłaty etc.....

    No wlasnie ale i tak fajnie ze za plot nie musze go wpuszczac bo niechetenie
    bym to zrobil

    > powództwa tu żadnego nie ma, chyba żeby była jakaś szkoda, co jednak musicie
    > udowodnić

    No to facet ma luz bo problem jest tylko taki ze musze z zona brac dodatkowy
    dzien urlopu. Pracujemy we Wroclawiu a mieszkamy kawalek za i do UG jest z 20
    km

    > ja kupowałem i sprawdzałem. Lepiej nie słuchac tego co mówią, bo to czasami
    > głupoty. A biuro to czemu ma mieć niby prawo???

    No wlasnie podobno jest tak ze biuro ktore sprzedaje powinno sprawdzic oferte
    pod kazdym wzgledem i wykluczyc takie sytuacje.
    A w UG nam powiedziano ze dopoki sie nie zameldujemy to nic nam nie moga
    powiedziec

    > notariusza interesują księgi wieczyste
    > czy w akcie notarialnym jest jakieś oświadczenie, że nik nie jest
    > zameldowany? pewnie nie, a szkoda....

    Jest zapis ze zadne osoby trzecie nie maja cos tam cos tam (nie mam pod reka) i
    ze nie jest w inny sposob obciazona

    > biuro to psy i tak, a notariusz odpowiada za księgi wieczyste i za akt. Ale
    > jest ubezpieczony:)

    Kurde to notariusz bierze niemal 10 tys od transakcji na 150 tys i nie sprawdza
    wszystkiego ! Jejku juz wiem na jaki kierunek dzici puszcze na studia.

    > będzie raczej niepotrzebny. Urząd gminy udzieli Ci wszelkich informacji. Bo
    > inny jest tryb wymeldowania osoby zameldowanejna czas określony i
    > nieokreślony.
    > powodzenia i daj znać o wynikach.

    OK

    > JAkby co to pisz na priwa!