  • Data: 2007-12-18 15:03:05
    Temat: Re: [problem]Pobyt staly
    Od: "bluecing" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pytam kogo dotyczy tylko do czego służy, jaki jest termin na jego
    > złożenie i co grozi za niezrobienie tego.
    > To tak przy okazji braku obowiązku meldunkowego.

    ok, no tak :) masz racje.
    AR-11 sluzy do poinformowania CIS (Citizenship and Immigration Services) w
    ciagu 10 dni do czasu zmiany adresu tylko przez NIE obywateli.
    Za niedopelnienie tego obowiazku grozi kara grzywny, pozbawienia wolnosci
    lub deportacji (mam sie dowiedziec ile lub na ile?)
    Niestety jednak jest to tylko matwe prawo. W jaki spsosob ktokolwiek moze
    Cie znalezc jezeli zmienisz adres?
    Z natury rzeczy w Stanach nikt nie bawi sie w egzekwowanie prawa ktore nie
    ma zadnej szkodliwosci spolecznej. Koszty.
    Prawo to przydaje sie jakkolwiek w sytuacji gdy taki delikwent wchodzi w
    kontakt z prawem z innej przyczyny. (tzw gwozdz do trumny?

    Regards