    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo pracy - cofnięcie urlopu
    Date: Mon, 6 Oct 2008 00:05:54 +0200

    W wiadomości news:gcba71$q9e$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > postępowaniem
    > czyli jak przestepca zabil mi brata to ja ide mu tez zabic ??
    > Oko za oko, zab za zab ;)
    A jak nie ma brata?
    Ciężko zgrabnie przerysować.

    > Moze dogadane byly 2 ostatnie tygodnie a on chce dwa pierwsze ?
    A może poszli do lasu.

    > Wiesz, moze Ci obiecam ze dam 2 tysiace. I teraz pytanie czy ja Ci
    > obiecalem 2 tysiace zlotych, 2 tysiace kopniakow czy 2 tysiace czego ?
    Dziecinada.

    > Czasami po to sprawy zalatwia sie na pismie aby nie bylo niedomowien.
    Między ludźmi honoru słowo wystarcza, jest to jednak zjawisko zanikające.
    W sprawach formalnych (w tym dotyczących stosunku pracy) zachowanie formy
    pisemnej to wyraz elementarnego rozsądku.

    > Jak szef zgadza sie na urlop to pierwsze co robisz to wypelniasz wniosek
    > urlopowy i prosisz o akceptacje.
    Najpierw to plan urlopów.

    --
    Jotte