  • Data: 2008-12-14 15:34:24
    Temat: Re: prawo jazdy zatrzymane przez sad
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie zbyt mało

    Napewno nie jedna osoba tak uważa. Ja jednak sługeruję się sytuacjami
    napotkanymi w sieci. Za podobne wybryki delikwenci karani są najdalej
    2-letnimi pozbawieniami uprawnień. Chciałbym podkreślić, że zostałem
    zatrzymany wyjeżdzając z lasu 50m za domem ze względu na stosowanie się do
    zaleceń policji - "nie afiszujcie się z tym". Nie uważam, że jest to godne
    pochwały, ale też karanie mnie za posiadanie dłuższym pozbawieniem uprawnień
    też chyba jest nie na miejscu. Prawojazdy to mój eks sposób na życie, a
    paliłem trawe raz na jakiś czas. Traf chciał, że pewnego sobotniego
    popołódnia przed obiadem mnie trafili...

    --
    Pozdrawiam, Wycior