  • Data: 2024-05-16 12:52:13
    Temat: Re: prawo jazdy z Nepalu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 May 2024 10:11:33 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Zastanawia fakt podania "po nepalsku" jednej daty a innej (ważności) "po
    > europejsku".

    Nie wiem czy "po europejsku" jest właściwym określeniem ...
    no powiedzmy, rachuba wywodząca się z Europy i chrzescijanstwa.
    Obecnie używana znacznie szerzej ... "po światowemu"?

    Ale owszem, zastanawiające.

    Przy okazji - jak sprawdzić nepalskie PJ

    https://aakashsms.com/how-to-check-driving-license-s
    tatus/

    Wysłać sms na nr 31003. Koszp 5 Rs.

    Spoza Nepalu to chyba nie zadziała ..

    Ale jaki to ma sens? Swoje sprawdzic?
    Cudze w razie wypadku?

    Policja moze sprawdzic? Za 5 Rs na pewno nie sprawdzi :-)

    Ale cos tam jeszcze piszą o online service.

    J.