  • Data: 2004-08-31 15:14:12
    Temat: Re: prawo informatyczne
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 14:53:29 +0200, piotr naskrobał(a):

    > Witam,
    >
    > Mam nastepujace problem, wyslalem z mojej firmy do innej firmy nazwijmy ja X
    > email z zalacznikiem 5 MB w ktorym byly pwne akomumentu dotyczace wspolpracy
    > obu firm. I teraz firma X uwaza ze wyslalem za duzy zalacznik i ze zostala
    > zapchana skrzynka i cos sie popsulo z Outlookiem (programem do sciagania
    > e-maili). Wezwali Informatyka z odrebnej firmy aby usunal problem i tymi
    > kosztami zamiarzaja obciazyc moja firme.
    >
    > Mnie sie wydaje ze problem tu jest w konfiguracji serwera pocztowego w fimie
> [...]

    Sprawa jest tak absurdalana że ROFL to za mało. Pseudoinformatycy do
    rozwiązania pseduproblemów :) ciekawi mnie tylko kto śmiał za 'roziwązanie'
    tego problemu w ogóle wystawić fakturę bo to mi podchodzi pod wyłudzenie :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org