  • Data: 2007-11-02 08:41:41
    Temat: Re: prawo drogowe a drogi osiedlowe
    Od: cosmic <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lis, 09:03, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    > Tomasz Pyra pisze:
    >
    > Natomiast kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia dopuszcza
    > wszczęcie postępowania przez pokrzywdzonego w wyniku wykroczenia.
    > Jeżeli jesteś pokrzywdzonym:
    > Art. 25. § 1. Pokrzywdzonym jest ten, czyje dobro prawne zostało
    > bezpośrednio naruszone lub zagrożone przez wykroczenie.

    Nie bardzo rozumiem "wszczecie postepowania przez pokrzywdzonego" -
    zakladajac ze np musialaby do mnie dojechac karetka i dojechalaby z
    opoznieniem przez zaparkowane pojazdy - czy mam prawo wezwac straz
    miejska i poprosic o interwencje czy tez jako pokrzywdzony musialbym
    skladac wnioski do sadu o ukaranie parkujacych sasiadow sam?

    Dziekuje za odpowiedz.