    From: Wielkopolanin <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do domeny
    Date: Wed, 03 Mar 2010 12:28:40 +0100
    <hml6r0$htf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmlbor$htf$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmlgh5$p9v$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    W dniu 2010-03-03 12:14, Olgierd pisze:

    > Czyli masz 2 umowy ;-)

    > Być może jednak nie, ponieważ Twoje zobowiązanie być może obejmuje opiekę
    > nad serwisem, czyli także dbałość o to, żeby był on dostępny pod tą
    > domeną.

    > Jak zawarłeś umowę, zgodnie z którą mogą wypowiedzieć umowę w każdym
    > czasie bez konieczności zapłaty Tobie jakichś kosztów -- to masz
    > zmartwienie ale innego rodzaju ;-)

    > Uważam -- o ile nie ma czegoś jeszcze w tej umowie -- że nie.

    > Przedstaw im ten problem, zróbcie jakiś aneks do umowy ;-)

    no tak latwo nie ma :)
    czuje ze chca mnie wydupczyc jak ta lala...

    umowa nr2 nie ma zadnych zapisow co do jej rozwiazania, wiec
    zapewne trzeba isc zgodnie z KC.

    poprostu 2 podpunkty mowiace o tym, ze za drobne poprawki,
    utrzymanie domeny i serwera bedzie mi splywac 100 pln/mies

    ale jak im sie zechce te 2 pod. zerwac, nawet polubownie,
    to ja moge wycenic ta domene zaporowo (100.000 pln)
    albo zaproponowac im kontynuacje na wczesniejszych warunkach.

    kwestia taka, czy oni jakims kruczkiem prawnym moga zarzadac
    wydania praw do domeny... bo to taka moja "polisa" :)