    From: Wielkopolanin <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do domeny
    Date: Wed, 03 Mar 2010 12:06:24 +0100

    W dniu 2010-03-03 11:24, Olgierd pisze:

    > Co to znaczy "zrywają umowę"? Jest umowa o dzieło, wykonałeś serwis.
    > Serwis ma być dostępny pod konkretną domeną. I z głowy.
    > Co tu zrywać?

    no nie tak prosto

    1 umowa - wykonanie (strona + "umieszczenie jej pod adresem xxx"
    umowa byla zamknieta czasowo, od 10.2009 - 03.2010

    2 umowa - obsluga - od 04.2010 - nie okreslono granicy, wiec
    bezterminowo. ale wiemy, ze taka umowe z prawa cywilnego, moze zerwac
    kazda ze stron.

    tylko teraz jest zonk, termin okreslony w 1 umowie sie konczy, wiec
    teoretycznie moglbym pod koniec miesiaca zdjac serwis z domeny, bo umowa
    mowila, ze w tym atym okresie zrobie strone oraz umieszcze ja pod
    okreslonym adresem.

    teraz nie wiem czy ta firma, od przyszlego miesiaca bedzie chciala
    kontynuowac ze mna wspolprace, czy moze bedzie chciala zerwac i nie
    placic mi 100pln/mies za utrzymanie domeny i serwera.

    czy jezeli oni pod koniec miesiaca nie beda chcieli jej ze mna
    kontynuowac, to musze wraz ze strona oddac im domene?
    1 umowa w koncu byla czasowa i zaraz sie konczy, nie bylo zapisu, ze
    po skonczeniu umowy, serwis pozostanie pod tym samym adresem, ale i nie
    bylo zapisu, ze zniknie...

    byla 2 umowa, mowiaca, ze od 04.2010, za kwote 100/mies, bede ta strone
    utrzymywal na domenie i oplaca domene i serwer... oraz jakies bardzo
    drobne poprawki wprowadzal....

    jak firma x teraz juz nie bedzie chciala mi placic miesiecznie, to co
    z domeną? :)

    moze teraz rozjasnilem :)