  • Data: 2008-08-06 07:52:59
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Ale w ogóle nie chodzi o to, że owo stowarzyszenie mogło sobie kupić/
    > przedłużyć abonament na tę domenę. Jeśli ja mam znak towarowy to nie
    > muszę osikiwać całego terenu dookoła, żeby w ten sposób zaznaczyć swoje
    > prawo.

    No ale jak twoje breloczki, zastrzerzone prawem, leza na straganie u
    kogos innego niz ty, i ktos przychodzi z ulicy i kupuje taki breloczek a
    ty dopiero potem zaczynasz awanture, ze to nie bylo na sprzedaz...

    No to jak?

    Domena byla wystawiona na sprzedaz. Jesli GKS KATOWICE nie chce, by ktos
    ja kupoil, to niech sami kupią.

    Bo jakze tak, zastrzegli znak i NASK nie moze sprzedac juz takiej domeny?

    To niech sie GKS KATOWICE z NASKIem sadza, ze NASK bezprawnie sprzedal
    "ich" zastrzezona nazwe.