  • Data: 2008-06-04 20:57:30
    Temat: Re: prawo autorskie skryptu a niewiedza przy jego uzyciu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maxiuca wrote:

    > No to skoro nie problem, to znajdź informację który z pracowników onetu
    > wgrał to zdjęcie na ich serwer:
    > http://m.onet.pl/_m/f38994a3f05eac139c2703a9643d36c7
    ,21,1.jpg

    > Serwer wykupiony jest na dane onetu, a ktoś ten plik wgrał z jednego z
    > komputerów firmowego do którego tylko on ma dostęp.
    >
    > To teraz ustal kto to, skoro to takie łatwe :)

    Janeczek wie, bo on zarządza i swoim komputerem firmowym i serwerem, na
    którym umieszczono plik. I gwarantuję Ci, że odpowiedni pracownicy Onetu
    też wiedzą kto, kiedy i skąd wgrał zdjęcie, o ktorym piszesz. Podobnie,
    jak ja, zarzadzając "swoim" serwerem ftp w USA też takie rzeczy wiem ;-)

    M.