  • Data: 2003-03-09 21:21:05
    Temat: Re: prawo autorskie a gadu-gadu i inne komunikatory
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Otoz chodzi
    > mi po glowie napisanie programu obslugujacego komunikatory
    > internetowe. Czy uzywanie protokolu zaprojektowanego przez tworcow
    > tychze komuniaktorow jest zgodne z prawem autorskim?

    Nie wiem jak to sięma do prawa autorsiego, ale może wystarczy zajżeć do
    regulaminów kożystania z danych komunikatorów (chyba, że regulaminy te są
    sobie, ale tak na prawdę nie trzeba ich przestrzegać...)

    np. dla Gadu-gadu (z innego nei kożystam, więc nei wiem) jest taki oto
    punkt:

    Korzystanie z serwisu Gadu-Gadu jest dozwolone wyłącznie za pomocą programu
    Gadu-Gadu. Korzystanie z serwisu Gadu-Gadu za pomocą innych aplikacji, jak
    również za pomocą zmodyfikowanego programu Gadu-Gadu będzie traktowane jako
    naruszenie regulaminu.

    Ale kto to sprawdzi? I w sumie to mówi, że nei wolno kożystać, a nie mówi,
    że nie wolno tworzyć...

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221