    From: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Date: Fri, 2 Jul 2010 18:37:19 +0200

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał :

    > W tych wyborach szczególnie rozśmieszył mnie taki "szczegół":
    > http://wyborcza.pl/1,91446,8063535,Sprawa_wyborow_w_
    Brukseli___do_prokuratury_rejonowej.html
    > I gdzie jak gdzie - w Brukseli! ;)

    to ty nie wiesz ze w brukseli najwyźsi rangą urzędnicy unijni nie są przez
    nikogo wybierani i nikt nie ma prawa ich odwołać, ani nikt nie może ich
    kontrolować?:O)
    to są marionetki prywatnych bankuf, żondy i politycy większości krajuf
    równiesz, u nas tak samo:O(

    > Nie trzeba nawet fałszować wyborów, wystarczy wystawić kilku "swoich"
    > kandydatów, poudawać, że się czymś różnią, resztę kandydatów przemilczeć w
    > mediach.

    fałszować tszeba żeby władzy nie oddać!:O)
    a cenzura w mediach to tylko jeden z elementuf teatszyku, dalej jest
    ośmieszanie i kompromitowanie konkurencji i opozycji, niedopuszczanie jej do
    do udziału w wyborach (procesu polityczne), sondaże i wiele wiele trikuf,
    więc obuć się i daj sobie spokuj z tymi wyborami!:O)